Suzuki Swift technologija

Šiuolaikinis benzininis variklis DUALJET

„Swift“ naujasis variklis yra 1,2 litro benzininis variklis DUALJET, kuris išsivysto 61 kW (83 AG), o maksimalus sukimo momentas yra 107 Nm. Galios užtenka, juk tuščio automobilio masė yra mažiau nei 1000 kg. Variklyje visada yra du purkštukai vienam cilindrui, todėl degalų sąnaudos ir CO2 emisija minimalūs. Vidutinis kuro suvartojimas yra tik 4,9 l/100 km, o CO2 emisija 110 g/km.

Visų varomųjų ratų pavaros sistema „AllGrip“

„Swift“ bazinis modelis turi  visų varomųjų ratų pavaros sistemą „AllGrip“. Esant geroms eismo sąlygoms „Swift“ važiuoja varomas tik priekinių ratų – taip sumažinamos kuro sąnaudos. Tačiau, jei tarp priekinių ir galinių ratų  atsiranda sukimosi greičio skirtumas, „AllGrip“ iš karto perduoda trauką ir į galinius ratus.

Naujos kartos platforma ir kėbulas

Nauja „Swift“ platforma buvo kuriama ypač kruopščiai. Platformos stuburas yra lenktas rėmas, kuriam reikia daug mažiau sutvirtinimų ir kuris geriau išsklaido susidūrimo energiją. Jo svoris buvo sumažintas apie 30 kg, palyginus su ankstesniu modeliu.

Gaminant kėbulą naudojama tris kartus daugiau „ultra“ stipraus plieno ir du kartus daugiau itin didelio atsparumo plieno, nei buvusiame  „Swift“ modelyje. Dėl to, kėbulas yra 40 kg lengvesnis nei ankstesnio modelio. Korpuso standumas padidintas naujo dizaino ir konstrukcijos pagalba.

Naujos konstukcijos pakaba

Su nauja „Swift“ platforma sujungta nauja, lengvesnė pakabos sistema, kuri išsaugojo „Swift“ būdingą gerą valdomumą ir važiavimo savybes. Priekyje esančios „Macpherson“ statramsčio detalės yra naujo dizaino. Pavyzdžiui, skersinis stabilizatorius yra trumpesnis nei ankstesnis ir tuščiaviduris, priekinis tiltas lengvesnis ir standesnis. Gale esanti atraminė konstrukcija taip pat naujai sukurta. Skersinė sija ir valdymo svirtys perdarytos siekant sumažinti svorį ir padidinti standumą. „Swift“ atveju pakaba visada optimizuojama atskirai priekiu ir visais ratais varomiems modeliams.