Prekyboje pasirodė hibridinis „Suzuki Vitara“ modelis!

Sukurtas naudojant įvairias degalų efektyvumo didinimo technologijas, naujasis „Vitara Hybrid K14D 1,4 BOOSTERJET“ variklis pasižymi mažomis degalų sąnaudomis, nors jo sukimo momentas išlieka toks pat, kaip ankstesnio variklio. Jis komplektuojamas su pusiau hibridine 48 V SHVS sistema, kuri užtikrina dar efektyvesnį degalų sunaudojimą ir dar geresnę vairavimo patirtį dėl didesnės maitinimo įtampos, palyginti su įprasta ankstesniuose modeliuose 12 V įtampa. Be to, 2020 m. „Vitara“ modelis su naujuoju varikliu puikuojasi atnaujinta išvaizda, kuriai modernumo suteikia naujo dizaino LED priekiniai žibintai.

Sužinokite daugiau

 

Metas žaidimams

Projektai, pasiekimai, tikslai – suaugusiųjų gyvenime daug atsakomybių. Tačiau už susirinkimų ir dienotvarkių kiekviename iš mūsų slepiasi gilesnė galia: vidinis vaikas, pasiruošęs žaidimams! Linksminkite jį kasdien leisdami mėgautis našumu kelyje ir bekelėje, jaudinančiu dizainu ir pažangiausiomis technologijomis. Atraskite naująjį „Suzuki Vitara“, švenčiantį 30-ąjį jubiliejų!

 

Patobulinto „Vitara“ priekis buvo atnaujintas vertikaliais chromo akcentais ant penkių angų grotelių, o naujas chromo akcentas ant apatinių grotelių dar geriau perteikia pažangų automobilio rafinuotumą.

 

Į kitus patobulinimus įeina minkšti pamušalai virš prietaisų skydelio, suteikiantys aukštesnės kokybės pojūtį, ryškesni sidabriniai akcentai ant prietaisų skydelio, durelių ir centrinio skydelio bei labiau metalą primenantis geometrinis raštas ant sidabrinio skydelio, esančio ant prietaisų skydelio. Naujasis „Vitara“ dabar galimas su panoraminiu stoglangiu* su dviguba slankiąja funkcija.
* Panoraminis stoglangis galimas su „GLX+SR“ modeliu

 

Dabar patobulintas „Vitara“ pasižymi geresnėmis prevencinėmis apsauginėmis technologijomis, padedančiomis vairuotojui išvengti avarijų įvairesnėse situacijose nei ankstesnės versijos, ir galima kasdien ramiai vairuoti. Anksčiau naudotą radarinę stabdžių sistemą su milimetrinių bangų radaru pakeitė dviejų jutiklių stabdžių pagalbos sistema. Ji naudoja monokulinę kamerą ir lazerinį radarą (MFL) pėstiesiems aptikti, kad sustabdytų automobilį iškilus susidūrimo pavojui. Dabar taip pat galimos įspėjimo apie išvažiavimą iš eismo juostos, išvažiavimo iš eismo juostos prevencijos ir ženklų atpažinimo funkcijos.
Šios saugumo funkcijos negalimos su GL modeliu. Jos yra standartinė GL+ (tik su 4 varančiaisiais ratais) ir GLX modelių įranga.

Atvykite ir išbandykite