Vitara

Naujoji „Vitara“ net didžiausius skeptikus privers nusišypsoti

Visiškai nauja „Suzuki Vitara“ išsiskiria savo drąsia išore, puikiomis komforto sistemomis ir praktiškumu.

„Vitaros“ visų varančiųjų ratų pavaros sistema AllGrip paklūsta vairuotojo norams ir prisitaiko prie kelio sąlygų, o tuo pačiu automatiškai ir nepastebimai nuolat rūpinasi, kad ratai kuo geriau sukibtų su keliu. Kokį stilių – ramų, sportišką ar bekelės – bepasirinktumėte, „Vitara“ visuomet turės reikiamą visų ratų pavarą kiekvienoje situacijoje. Dėl aukštos 19,5 cm prošvaisos ir vairuotojo pasirenkamo važiavimo režimo (Auto, Sport, Snow ir Lock) „Vitara“ yra ypatingos klasės automobilis.

Standartinėje „Vitaros“ įrangoje, be kita ko, yra galiniai rūko žibintai, elektra valdomi išoriniai veidrodžiai. Galima reguliuoti vairo kolonėlės aukštį ir pasvirimo kampą, o ant vairo yra garso sistemos ir telefono valdymo mygtukai.

Garso sistema su radiju, CD ir MP3 grotuvais, „Bluetooth“ technologija ir keturiais garsiakalbiais leis jums visuomet mėgautis savo mėgstama muzika.

Aukštos „Vitaros“ sėdynės palengvina įlipimą ir išlipimą, o taip pat užtikrina puikų matomumą visomis kryptimis. Ergonomiškoje keliais būdais reguliuojamoje vairuotojo sėdynėje su šoninėmis atramomis kiekvienas vairuotojas pasirinks sau tinkamą ir patogią padėtį automobiliui vairuoti.

Naujasis „Vitara S Boosterjet“

Naujasis „Vitara S Boosterjet“ davė „Vitara“ modelių grupei gerą dozę sportiškumo. „S“ modelyje yra pirmasis Suzuki Boosterjet variklis su turbokompresoriumi ir visų varomųjų ratų sistema AllGrip, o automobilio kėbulas ir salonas taip pat yra sportiškesni. „Vitara S“ modelio įranga yra beveik tokia pati kaip ir „Vitara GLX“ modelio.

Naujasis 1,4 l Boosterjet variklis su turbokompresoriumi yra 17 % galingesnis (103 kW/140 AG) už tradicinį 1,6 l benzininį „Vitara“ variklį, pasiekia 41 % didesnį sukimo momentą (220 Nm), kurį vairuotojas gali išnaudoti labai dideliame variklio sūkių diapazone: nuo 1500 iki 4000 sūk./min. Boosterjet variklis su turbokompresoriumi greitai ir galingai reaguoja į akseleratoriaus pedalo paspaudimą, tuo pačiu sunaudodamas nedaug degalų ir mažai teršdamas aplinką. „Vitara S Boosterjet“ modelį galima įsigyti su mechanine ir su automatine pavarų dėže.

Euro NCAP automobilių saugumo bandymuose „Vitara“ gavo aukščiausią 5 žvaigždučių įvertinimą

Naujoji „Vitara“ tapo pirmuoju miesto visureigiu Euro NCAP 2015 m. smūgio bandymuose gavęs aukščiausią 5 žvaigždučių įvertinimą. „Vitara“ puikiai pasirodė visose keturiose kategorijose: suaugusių keleivių saugumo, automobiliuose vežamų vaikų saugumo, pėsčiųjų saugumo ir saugos įrangos. Bandymų vertinimo kriterijams vis griežtėjant, 5 žvaigždučių įvertinimas yra daug vertingesnis nei kada nors anksčiau.

„Suzuki“ – sukurtas Lietuvos keliams