Pažangios prevencinės saugos technologijos padeda įveikti kelionę ramiau ir užtikrinčiau.

Naujajame S-CROSS įdiegtos naujausios prevencinės saugos technologijos, kad vairavimas būtų dar akylesnis.

 

Pagalbinė dviejų jutiklių stabdžių sistema

Ją sudaro monokulinė vaizdo kamera ir lazerinis radaras ant priekinio stiklo, kuriais nustatoma susidūrimo su priekyje esančia kliūtimi, pvz., transporto priemone ar pėsčiuoju, rizika. Ji taip pat stebi eismo juostų skiriamąsias linijas ir padeda vairuotojams laikytis savo eismo juostos.


Išvažiavimo iš eismo juostos perspėjimo funkcija

Važiuojant 60 km/val. ar didesniu greičiu, monokulinė vaizdo kamera aptinka kairiąją ir dešiniąją skiriamąsias eismo linijas ir, nustačiusi, kad automobilis nukrypo nuo savo eismo juostos, perspėja vairuotoją įspėjamuoju garso signalu ir indikatoriumi matuoklyje.


Kelio ženklų atpažinimo funkcija

Kelio ženklų atpažinimo sistema stebi kelio ženklus ir rodo juos daugiafunkciame ekrane, jei vairuotojas važiuodamas jų nepastebi.


Prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema su „Stop&Go“ funkcija

Ji automatiškai palaiko jūsų automobilio atstumą iki priešais važiuojančios transporto priemonės pagal 3 skirtingus atstumo nustatymus. Kai priekyje nėra transporto priemonės, sistema išlaiko vairuotojo nustatytą greitį. Be to, naudojant „Stop&Go“ funkciją automobilis visiškai sustoja už priekyje esančios transporto priemonės ir ima važiuoti paskui ją, kai ši vėl pradeda judėti. Praėjus 2 sekundėms po visiško sustojimo, „Stop&Go“ funkcija atšaukiama ir stabdžiai atleidžiami.


Aklosios zonos stebėjimas

Naudojant jutiklius, sumontuotus abiejose galinio buferio pusėse, ši funkcija įspėja vairuotoją apie transporto priemones, artėjančias įstrižai iš paskos arba važiuojančias greta, kurių negalima pamatyti per šoninius veidrodėlius keičiant eismo juostas.
Galimas elementas GL+ ir GLX modelyje.


360° stebėjimo sistema

360° stebėjimo sistemą sudaro keturios kameros: po vieną priekyje, gale ir abiejuose šonuose. Šios kameros apima 3D vaizdą, leidžiantį vairuotojui jutikliniame ekrane apžiūrėti aplinką prieš pradedant važiuoti, vaizdą iš paukščio skrydžio, padedantį saugiau pastatyti automobilį, didelės raiškos vaizdą, kurį galima padidinti, ir pagal pasirinktą pavarą automatiškai perjungiamus priekinio ir galinio vaizdo ekranus.
Galimas elementas GLX modelyje.

 

Pagalbinė vairavimo sistema, naudodama monokulinės kameros, lazerinio jutiklio ir milimetrinių bangų radaro duomenis, aptinka kliūtis, eismo juostas ir kelio ženklus. Ji gali neveikti atsižvelgiant į kelio dangą ar oro sąlygas. Vairuotojas neturi pasikliauti vien tik šia sistema, kad užtikrintų saugumą, ir turi prisiimti atsakomybę už saugų vairavimą.