Aplinką tausojantys ir našumą didinantys varikliai

 

S-CROSS hibridas su kiekvienu kilometru vis efektyvesnis

Hibridinė sistema apjungia vidaus degimo ir elektros variklio privalumus. Ją sudaro 1,5 litro „Dualjet“ variklis, variklio-generatoriaus blokas (MGU), automatinė pavarų dėžė ir baterija. Baterija patalpinta po bagažine.

Hibridinė sistema naudoja benzininį variklį arba elektros variklį (MGU), arba abu variklius vienu metu, priklausomai nuo važiavimo sąlygų. Važiuojant pastoviu greičiu, vidaus degimo variklis įkrauna bateriją. Į bateriją taip pat patenka įsibėgėjimo ir stabdymo metu sugeneruota energija.

 

Išmanioji pusiau hibridinė sistema: efektyvumo ir našumo garantas

1,4 litro „Boosterjet“ turbininis variklis pasižymi 95 kW (129 AG) galia ir 235 Nm sukimo momentu esant nedideliam sūkių dažniui, todėl vairuoti šį automobilį – vienas malonumas.

Siekiant sumažinti sąnaudas, hibridinėje sistemoje vietoj standartinio įkroviklio įmontuotas 48 voltų integruotas starterio generatorius (ISG). Integruotas starterio generatorius (ISG) yra įkroviklis su variklio funkcija. Elektrinio variklio galia – 10 kW, sukimo momentas – 50 Nm. Ličio jonų akumuliatoriaus talpa – 0,384 kWh.


Transmisijos, suteikiančios dar daugiau vairavimo malonumo

Naujajam S-CROSS sukurtos transmisijos padeda užtikrinti didesnį našumą, mažesnes degalų sąnaudas ir malonesnį pavarų perjungimą.

 

6 laipsnių mechaninė transmisija

Joje optimizuoti pavarų perdavimo skaičiai, kad būtų taupomos degalų sąnaudos. Tvirtesnis transmisijos korpusas slopina triukšmą ir virpesius. Be to, lengvas ir tikslus pavarų perjungimas bei optimizuotas atsvaras užtikrina tolygesnį vairavimą.

 

Nauja 6 laipsnių automatinė transmisija

Ji pasižymi dideliais visų pavarų perdavimo skaičiais, todėl leidžia greitai įsibėgėti pasiekiant didelį pastovų greitį iš stovėjimo padėties. Integruotas aušintuvas pagerina automatinės transmisijos aušinimo skysčio veiksmingumą ir taip dar labiau padidina degalų naudojimo efektyvumą.

6 laipsnių automatinė transmisija turi pavarų perjungimo mentes. Naudojant rankinį režimą, pavaras galima perjungti ant vairo esančiomis mentelėmis.

 


 

„AllGrip Select“ – elektroniniu būdu valdoma keturių varomųjų ratų sistema

Ji užtikrina malonų vairavimą, ramybę kelyje ir degalų sunaudojimo efektyvumą vairuotojui pasirenkant vieną iš važiavimo režimų („Auto“, „Sport“, „Snow“ ir „Lock“).

Elektroniniu būdu kontroliuojama keturių varomųjų ratų sistema su pasirenkamu važiavimo režimu valdoma visiškai paprastai naudojant paspaudžiamą ir pasukamą ratukinį valdiklį. Tokiu būdu galima pasirinkti vairavimo stilių pagal kelio dangą ir oro sąlygas.

 

„Auto“ – automatinis važiavimo režimas

Pirmenybė teikiama degalų ekonomijai tipinėmis važiavimo sąlygomis. Sistema įjungia 4 varomųjų ratų pavarą, jei aptinka ratų prasisukimą.

„Sport“ – sportinis važiavimo režimas

Optimizuotas sportiniam vairavimui. Sukimo momentas paskirstomas taip, kad automobilis kuo dinamiškiau įveiktų posūkius. Automobilyje su AT sistema šiuo režimu optimizuojamos akceleratoriaus bei sukimo momento charakteristikos atliekant nedidelius ir vidutinio didumo droselinių sklendžių atidarymus, kad išliktų didelis variklio sūkių dažnis ir būtų užtikrintas greitas atsakas.

„Snow“ – važiavimo slidžiu keliu režimas

Idealiai tinka važiuojant snieguotais, neasfaltuotais ir kitais slidžiais keliais. Pagerina sukibimą greitėjant ant slidžių paviršių. Padeda išlaikyti stabilumą ant slidžių paviršių.

„Lock“ – blokavimo režimas

Skirtas išvairuoti automobilį iš sniego, purvo ar smėlio. Jis persijungia į „Snow“ režimą, kai važiuojama greičiau nei 60 km/val.