Aplinką tausojantys ir našumą didinantys varikliai
S-CROSS hibridas su kiekvienu kilometru vis efektyvesnis
Hibridinė sistema apjungia vidaus degimo ir elektros variklio privalumus. Ją sudaro 1,5 litro „Dualjet“ variklis, variklio-generatoriaus blokas (MGU), automatinė pavarų dėžė ir baterija. Baterija patalpinta po bagažine.
Hibridinė sistema naudoja benzininį variklį arba elektros variklį (MGU), arba abu variklius vienu metu, priklausomai nuo važiavimo sąlygų. Važiuojant pastoviu greičiu, vidaus degimo variklis įkrauna bateriją. Į bateriją taip pat patenka įsibėgėjimo ir stabdymo metu sugeneruota energija.
Išmanioji pusiau hibridinė sistema: efektyvumo ir našumo garantas
1,4 litro „Boosterjet“ turbininis variklis pasižymi 95 kW (129 AG) galia ir 235 Nm sukimo momentu esant nedideliam sūkių dažniui, todėl vairuoti šį automobilį – vienas malonumas.
Siekiant sumažinti sąnaudas, hibridinėje sistemoje vietoj standartinio įkroviklio įmontuotas 48 voltų integruotas starterio generatorius (ISG). Integruotas starterio generatorius (ISG) yra įkroviklis su variklio funkcija. Elektrinio variklio galia – 10 kW, sukimo momentas – 50 Nm. Ličio jonų akumuliatoriaus talpa – 0,384 kWh.
Transmisijos, suteikiančios dar daugiau vairavimo malonumo
Naujajam S-CROSS sukurtos transmisijos padeda užtikrinti didesnį našumą, mažesnes degalų sąnaudas ir malonesnį pavarų perjungimą.
„AllGrip Select“ – elektroniniu būdu valdoma keturių varomųjų ratų sistema
Ji užtikrina malonų vairavimą, ramybę kelyje ir degalų sunaudojimo efektyvumą vairuotojui pasirenkant vieną iš važiavimo režimų („Auto“, „Sport“, „Snow“ ir „Lock“).
Elektroniniu būdu kontroliuojama keturių varomųjų ratų sistema su pasirenkamu važiavimo režimu valdoma visiškai paprastai naudojant paspaudžiamą ir pasukamą ratukinį valdiklį. Tokiu būdu galima pasirinkti vairavimo stilių pagal kelio dangą ir oro sąlygas.