Ypač efektyvi transmisija

Bendražygis bet kokiems nuotykiams: prisijaukinkite universalų galingą automobilį, kuriam nebaisūs sudėtingiausi paviršiai ir oro sąlygos. Varomi didelio sukimo momento ir našumo „Boosterjet“ varikliais. Su unikalia „AllGrip“ 4 varančiųjų ratų sistema. Autentiškas „Suzuki“ miesto visureigių paveldas: nerūpestingas vairavimo malonumas su nuolatiniu maksimaliu sukibimu.

 

„1,0 BOOSTERJET“ vos 1 litro tūrio tiesioginio įpurškimo variklis su turbokompresoriumi sukuria sukimo momentą, prilygstantį 1,8 litro varikliams be kompresoriaus, ir ypač ekonomiškai naudoja degalus. Jo tiesioginio įpurškimo sistema sumažina ir degalų sunaudojimą, ir temperatūrą variklio cilindruose. Be to, suslėgtąjį orą į cilindrus tiekiantis turbokompresorius sukuria didelį variklio sukimo momentą net ir esant mažam sūkių skaičiui, todėl tinka įvairioms vairavimo aplinkybėms, nuo miesto ir sportiško vairavimo iki bekelės.

 

Naujas kompaktiškesnis „1,4 BOOSTERJET“ tiesioginio įpurškimo variklis su turbokompresoriumi suteikia „Vitara“ didesnį sukimo momentą. Turbokompresorius su tarpiniu aušintuvu tiekia suslėgtąjį orą į cilindrus ir leidžia varikliui maksimaliai padidinti sukimo momentą žemų sūkių diapazone, net esant 2500 sūk./min. Be to, išmetamųjų dujų sklendės vožtuvas valdo turbokompresoriaus slėgį atidarydamas ir uždarydamas sklendę, taip žymiai pagreitindamas atsaką ir sumažindamas degalų sunaudojimą. Tiesioginio įpurškimo sistema dar labiau pagerina degalų naudojimo ekonomiškumą, optimizuodama tiesiogiai įpurškiamų degalų kiekio, laiko ir slėgio valdymą. Įsiurbimo kolektorius su trumpu prievadu ir su cilindro galvute integruotas išmetimo kolektorius taip pat leidžia naudoti lengvą ir kompaktišką variklio dizainą bei pasiekti spartesnį greitėjimą.

 

Mechaninės transmisijos

Pavarų santykio nustatymai sukurti siekiant degalų vartojimo ekonomiškumo ir važiavimo našumo. Be to, naudojamos įvairios naujovės, siekiant optimizuoto perjungimo ir sklandumo pojūčio. Tvirtesnis transmisijos korpusas slopina triukšmą ir virpesius. „1,0 Boosterjet“ variklis naudojamas su 5 greičių mechanine pavarų dėže, o 1,4 l versija – su 6 greičių mechanine pavarų dėže.

6 greičių automatinė pavarų dėžė

Didesni 6 greičių automatinės pavarų dėžės visų pavarų santykio diapazonai suteikia puikų greitėjimą, net pajudant iš vietos, ir pagerina degalų naudojimo ekonomiškumą, važiuojant dideliu pastoviu greičiu. Integruotas aušintuvas pagerina automatinės pavarų dėžės aušinimo skysčio našumą, dar labiau sumažindamas degalų sąnaudas. Pavaras galima perjungti greitai ir lengvai, naudojant už vairo sumontuotas perjungimo menteles, todėl vairavimas su mechanine pavarų dėže bus malonesnis ir sportiškesnis.

 

Visų varančiųjų ratų sistema „AllGrip“

„Automobilis, galintis važiuoti prastais keliais ir pasiekti vietas, į kurias anksčiau automobiliai negalėjo patekti.“ Remiantis šia filosofija, 1970 m. buvo sukurtas pirmasis „Suzuki“ modelis su keturiais varančiaisiais ratais. Tai davė pradžią „AllGrip“ – pagarsėjusiai „Suzuki“ keturių varančiųjų ratų technologijai. „Suzuki“ 4 varančiųjų ratų technologija buvo ištobulinta, siekiant suteikti vairuotojams dar daugiau jaudulio, malonumo ir užtikrintumo. „Vitara“ su „AllGrip“ leis praplėsti veiklos sritis ir paįvairinti gyvenimo būdą.

 

Keturi vairuotojo pasirenkami režimai

Pasirinkite 4 varančiųjų ratų važiavimo režimą (automatinį, sportišką, sniego ir blokavimo) paprasta paspaudžiama ir pasukama rankenėle centriniame skydelyje. Spalvotas įvairios informacijos ekranas prietaisų skydelio centre informuoja apie šiuo metu veikiantį „AllGrip“ važiavimo režimą.