„SUZUKI“ – VISŲ VARANČIŲJŲ RATŲ PAVARŲ EKSPERTAS SU DIDESNE NEI 40 METŲ PATIRTIMI

Daugiau nei 40 metų patirtis visų varančiųjų ratų pavarų technologijos srityje ir nuolatinio produkcijos gerinimo ir tobulinimo principo laikymasis davė savo rezultatus – platus modelių su visų varančiųjų ratų pavara asortimentas ir pelnytas patenkintų klientų visame pasaulyje pripažinimas. „Suzuki“ žinomas kaip ypač patikimumų visais ratais varomų automobilių gamintojas. Pirmąjį visais ratais varomą modelį LJ10 „Suzuki“ pristatė tėvyninėje Japonijos rinkoje 1970 metais. Netrukus visais ratais varomi „Suzuki“ automobiliai paplito visame pasaulyje.

 

 

Patikimas važiavimas

Visų varančiųjų ratų pavara sudėtingomis važiavimo sąlygomis šiaurės šalyse yra svarbus automobilio įrangos papildymas, užtikrinantis važiavimo saugumą. Visų varančiųjų ratų pavaros dėka automobilis patikimai ir be problemų pajuda iš vietos net ant slidaus kelio – šlapio palijus arba apledėjusio ar apsnigto. Važiavimas posūkiuose stabilus, o kilimas apledėjusia įkalne nekelia problemų. Bekelė ar kaimo žvyrkeliai visais ratais varomam automobiliui įprasta aplinka.

„Jimny“ – Drive Action 4×4

Visų varančiųjų ratų sistemos „Drive Action 4×4“ važiavimo režimą (2WD, 4WD ir 4WD-L) galima keisti paspaudus centrinėje konsolėje esančius mygtukus. 2WD režime „Jimny“ tampa užpakaliniais ratais varomu automobiliu. Paspaudus ant mygtuko 4WD, įsijungia greita visų ratų pavara (4WD High), tinkama važiuoti keliais su tvirtu ir sąlyginai lygiu paviršiumi, pavyzdžiui miško ar smėlio keliais. Jei reikia patikimesnio ratų sukibimo su kelio paviršiumi stačiose nuokalnėse ar bekelėje, 4WD-L mygtuku galima įjungti pažemintą visų ratų pavarą (4WD Low). „Drive Action 4×4“ pavaros sistemos suspaustu oru valdomos laisvos eigos movos leidžia važiuojant perjungti iš užpakalinių varančiųjų ratų režimo į greitos visų ratų pavaros režimą, jei to reikia pagal kelio sąlygas ir jei automobilis važiuoja ne didesniu nei 100 km/val. greičiu. Norint perjungti „Jimny“ į pažemintos visų varančiųjų ratų pavaros režimą, būtina sustabdyti automobilį.

„SX4 S-Cross“ – AllGrip

Aukštai vertinamos „Suzuki“ visų varančiųjų ratų pavaros technologijos naujoji karta – AllGrip sistema – užtikrina stabilumą pačiomis įvairiausiomis kelio ir važiavimo sąlygomis. Centrinėje konsolėje esantis visų varančių ratų sistemos AllGrip perjungėjas leidžia vairuotojui pasirinkti vieną iš keturių važiavimo režimų: Auto (automatinį), Sport (sportinį), Snow (sniego) ir Lock (blokavimo). Automatinis režimas grindžiamas galimai mažesnėmis degalų sąnaudomis važiuojant tipinėmis važiavimo sąlygomis. Aptikusi slydimą sistema automatiškai įjungia visų varančiųjų ratų pavarą. Sportiniame režime pagerėja važiavimas posūkiuose, nes daugiau jėgos perduodama į galinius ratus. Tuo pačiu metu pagreitėja variklio reakcija į spaudžiamą greičio pedalą, o modeliuose su perjungimais nepertraukiama bepakope transmisija (CVT) sistema išlaiko aukštesnius variklio sūkius. Sniego režimas suteikia daugiau stabilumo ir pagerina ratų sukibimą su slidžiu paviršiumi: jėga paskirstoma į visus ratus, priklausomai nuo greičio pedalo padėties ir vairo sukimo. Blokavimo režime galia paskirstoma vienodai tarp priekinio ir galinio tilto, todėl šis režimas ypač tinkamas važiuoti sunkiai pravažiuojamais keliais ir bekele. Važiavimo greičiui perkopus 60 km/val., sistema persijungia į sniego režimą.