„Suzuki Ignis“ technika

Visiškai nauja bazinė „Ignis“ konstrukcija paveldėjo pagrindinius „Suzuki“ principus, orientuotus į taupymą mažinant svorį. Itin atsparaus plieno naudojimas suteikia konstrukcijai lengvumo, bet ji vis tiek lieka standi. Tai turi teigiamos įtakos „Ignis“ valdomumui ir saugumui.

Tvirta konstrukcija taip pat užtikrina, kad „Ignis“ salone jausitės komfortiškai, nes triukšmo lygis bus mažas, be to, nebus nereikalingos vibracijos arba triukšmo pačioje konstrukcijoje. Apie garso izoliaciją buvo kruopščiai pagalvota — automobilis tapo lengvesnis, bet jo svoris dėl to nepadidėjo.

Visų varančiųjų ratų sistema „AllGrip Auto“

„AllGrip Auto“ leidžia vairuotojui mažiau priklausyti nuo eismo ir oro sąlygų pasikeitimų ir vairuojant daugiau dėmesio skirti situacijai kelyje. „AllGrip Auto“ sistema — tai optimali visų varančiųjų ratų sistema, kuri leidžia vairuotoju jaustis patikimai ir saugiai vairuojant kasdien, ypač, jeigu slidūs keliai. Jos klampio mova užtikrina, kad galinis tiltas automatiškai įsijungtų, kai sistema nustato, jog priekinių ratų sukibimas dingo.

Sukibimo kontrolės sistema

Ši sistema užtikrina patikimą sukibimą esant slidžiai dangai. „Grip Control“ sistema perduoda sukimo momentą iš buksuojančio rato į ratą arba ratus, kurie patikimai sukimba su danga.

Benzininis „Dualjet“ variklis

„Suzuki Ignis“ su nauju 1,2 l benzininiu varikliu, kurio galia 66 kW (90 AG) ir sukimo momentas 120 Nm. Galios daugiau nei pakanka, nes automobilio masė yra tik 945 kg. Didžiausias „Ignis“ greitis – 165 km/val., įsibėgėjant nuo 0 iki 100 km per 11,9 sek. Kombinuoto ciklo kuro sąnaudos yra gana geros, turint omeny, kad tai penkių litrų visų varančiųjų ratų automobilis, o СО2 emisija – 114 g/km.

Tipas: K12C
Cilindro darbinis tūris: 1242 cm3
Suslėgimo laipsnis: 12,5
Didžiausias galingumas: 90 AG (66 kW) 6000 aps./min
Maksimaalne pöördemoment: 120 Nm 4400 aps./min

Nauja pakaba

Projektuojant „Ignis“ itin daug dėmesio buvo skirta konstrukcijos lengvumui. Pakaba puikiai sugeria visus kelio nelygumus, ir automobilis važiuoja sklandžiai, tolygiai ir stabiliai. „Ignis“ modeliui buvo sukurta naujos modifikacijos pakaba su priekyje esančia nepriklausoma spyruoklinė MacPhersono pakaba. Gale yra torsioninė pakaba su išilginėmis spyruoklėmis keturių varomųjų ratų sistemai.

Pagalbinė įkalnės įveikimo sistema

Važiuoti į įkalnę turint pagalbinę įkalnės įveikimo sistemą yra labai lengva. Ji laiko įjungtą stabdį dvi sekundes, kol vairuotojas perkelia koją nuo stabdžio ant greičio pedalo.

Pagalbinė važiavimo nuokalne sistema

Ši sistema reguliuoja automobilio greitį važiuojant stačia nuokalne, automatiškai įjungdama stabdį. Tai leidžia vairuotojui susitelkti į kelią ir vairuoti.

Sistema sumažina automobilio greitį maždaug 10 km/val.

Nedidelis posūkio spindulys

„Ignis“ posūkio spindulys yra tik 4,7 m, todėl lengva manevruoti siaurose gatvelėse arba stovėjimo aikštelėse. 18 cm prošvaisa leidžia važiuoti vieškeliais, įskaitant labai prastos kokybės kelius.

Lydimasis apšvietimas

Žibintai šviečia 10 sek. vairuotojui išlipus iš automobilio. Atrakinant dureles centrinio užrakto nuotolinio valdymo pulteliu žibintai užsidega 10 sekundžių. Žibintų šviesa apšviečia kelią tamsiuoju paros metu bei rudenį ir žiemą, kai anksti temsta.