Vien tik „Jimny“

Pasaulyje yra vietų, kurias galima pasiekti tik su „Jimny“. Legendinio „Suzuki Jimny“ 50-ojo gimtadienio proga pristatomas visiškai atnaujintas jo modelis. Visa, kas svarbiausia, liko. „Jimny“ ir toliau yra tikras visureigis, turintis atskiro kopėčių tipo rėmo konstrukciją ir žemesnio laipsnio pavaros režimą.

 

 

„Suzuki Jimny“ išorė pabrėžia ypatybes, puikiai tinkančias bekelei. Dėl praktiško dizaino, lygaus variklio dangčio ir vertikalių langų nesunku įvertinti „Jimny“ gabaritus tiek važiuojant bekele, tiek statant automobilį mieste.

Juodos spalvos buferiai ir purvasaugiai saugo dažus nuo įbrėžimų ir akmenų. Apvalių formų žibintai ir posūkio signalai pažįstami iš ankstesniojo „Jimny“ modelio. Ant vertikalių šoninių langų nesikaupia sniegas, o nuo lygaus stogo ir variklio dangčio jį lengva nustumti.

 

 

 

Interjere didžiausias dėmesys skiriamas praktiškumui ir patogiai išdėstytiems valdymo prietaisams. Prietaisų skydelio viduryje iš ankstesnių „Suzuki“ modelių buvo „pasiskolintas“ jau pažįstamas lengvai valdomas multimedijos ir informacinių sistemų jutiklinis ekranas.

 

 

„Suzuki Jimny“ konstrukcija iš esmės yra kaip ir ankstesnių kartų – kėbulas pritvirtintas prie atskiro kopėčių tipo rėmo. Galinė ašis yra standi, laikoma dviem sijomis ir viena skersine svirtimi. „Jimny“ jėgos perdavimo sistema tęsia įprastą koncepciją: modelyje yra pavarų dėžė su įjungiama keturių varomųjų ratų sistema ir žemesnio laipsnio pavara, kaip ir turi būti patikimame visureigyje.

Išlipant iš automobilio lietingu oru, ant stogo esantys lietaus latakai neleidžia vandeniui lašėti. Į galinį buferį įmontuoti galiniai žibintai leidžia maksimizuoti pakrovimo angą.

 

Atvykite į bandomąjį važiavimą