Visiškai elektrinis SUV – „Suzuki eVitara“
Italijoje Milane „Suzuki Motor Corporation“ pristatė savo pirmąjį masinės gamybos grynąjį elektromobilį (BEV) „eVitara“. Šių modelių gamyba prasidės 2025 m. pavasarį „Suzuki Motor“ gamykloje Indijos Gudžarato valstijoje, o prekyba įvairiose šalyse, įskaitant Europą, Indiją ir Japoniją, planuojama nuo 2025 metų vasaros.
„eVitara“ gaminama pagal koncepcinį modelį „eVX“, kuris buvo demonstruojamas Indijos „Auto Expo“ parodoje 2023 m. sausio mėn. ir mobilumo parodoje Japonijoje tų pačių metų spalį. Tai pirmasis strategiškai svarbus „Suzuki“ BEV modelis skirtas pasaulinei rinkai.
„eVitara“ dizaino koncepcija „Emocionalus universalus kreiseris“, apjungia pažangias technologijas ir galią. Šio ant specialiai elektromobiliams sukurtos naujos „Heartect-e“ platformos gaminamo BEV jėgos pavara sukuria dinamišką ir įtraukiantį vairavimo pojūtį, o elektrinė 4WD „AllGrip-e“ sistema užtikrina gerą pravažumą bekele ir didelį sukimo momentą.
Pažangią BEV išvaizdą ir SUV jėgą apjungiantis dizainas
Dizaino tema „Aukštosios technologijos ir nuotykiai“, įkūnijanti pažangią BEV dvasią ir tvirtą SUV prigimtį, žadina aistrą kelionėms ir nuotykiams. Automobilio išorėje ryškiai matosi didelio skersmens ratlankiai ir ilgas atstumas tarp ašių, o salone aukštųjų technologijų ir nuotykių temą perteikia integruotas ekranas su modernia įranga, tvirti skydeliai ir centrinė konsolė.
BEV jėgos pavara sudaryta iš efektyvios „eAxle“ ašies ir ličio geležies fosfato baterijos
BEV jėgos pavarą sudaro ypač efektyvus „eAxle“ blokas ant ašies, kuriame integruotas motoras ir srovės keitiklis, kartu su saugiomis ir patikimomis ličio geležies fosfato baterijomis. Jis užtikrina greitą įsibėgėjimą iš stovimos padėties ir galingą pagreitėjimą lenkiant.
Dviejų nepriklausomų „eAxle“ ašių varoma elektrinė 4WD „AllGrip-e“ sistema
„AllGrip-e“ – tai „Suzuki“ visų ratų pavaros technologijos žinias ir patirtį įkūnijanti elektrinė 4WD sistema, kurią sudaro dvi nepriklausomos ašys priekyje ir gale. Ši sistema ne tik sukuria didelį sukimo momentą, bet taip pat užtikrina tikslų valdymą su puikiu atsaku. Be to, sistema turi „Trail“ režimą, kuris leidžia sklandžiai išvažiuoti nelygioje vietovėje, sistemai stabdant prasisukančius ratus ir perduodant pavaros sukimo momentą priešingam ratui.
Specialiai BEV sukurta „Heartect-e“ platforma
„Heartect-e“ platforma buvo sukurta specialiai gryniesiems elektromobiliams. Ji labai lengva, apsaugota nuo aukštos įtampos ir dėl mažos iškyšos palieka daug erdvės salonui. Atsisakius elementų po grindimis, maksimaliai padidinta vieta baterijai.