Saugumas

Visų pirma saugumas

„SX4 S-Cross“ užtikrina visokeriopą judėjimo saugumą – pradedant nuo eismo įvykių prevencijos sistemų (aktyvusis saugumas) ir baigiant salone esančių žmonių apsauga visokių galimų susidūrimų atveju (pasyvusis saugumas). Pažangi technologija bei aukščiausios klasės įranga saugumui užtikrint suteikia pasitikėjimo ir įkvepia ryžto išbandyti naujus maršrutus vietoje įprastų kasdienių važiavimo kelių.

scross_airbag

Aktyvusis saugumas

Elektroninė stabilumo kontrolės sistema (ESP)
ESP sistema padeda išsaugoti automobilio važiavimo kontrolę, valdydama variklį ir stabdžius pagal iš jutiklių gaunamus duomenis. Jei padangos praranda sukibimą su kelio danga, ESP sistema automatiškai reguliuoja variklio sukimo momentą bei stabdžių galią, siekdama užtikrinti, kad automobilis išliktų valdomas. ESP sistema įeina į visų „SX4 S-Cross“ modelių bazinę įrangą.

Padangų slėgio stebėjimo sistema (TPMS)
Padangų slėgio stebėjimo sistema vairuotoją perspėja apie padangose mažėjantį slėgį ir informaciniame ekrane pasirodo atitinkamas pranešimas. Sistema tikrina padangų slėgį naudodama specialius jutiklius, sumontuotu kiekvienos padangos vožtuve.

Pajudėjimo įkalnėje pagalbos sistema
Pajudėjimo įkalnėje pagalbos sistema padeda vairuotojui pradėti važiuoti įkalnėje ir neleidžia automobiliui riedėti atgal tuo metu, kai vairuotojas perkelia koją nuo stabdžių pedalo ant greičio pedalo.

Pasyvusis saugumas

Visuose „S-Cross“ modeliuose įrengtos 7 saugos oro pagalvės, apsaugančios vairuotoją ir visus keleivius galimo susidūrimo atveju. Papildomai prie priekinių ir šoninių vairuotojo ir keleivio saugos oro pagalvių bei užuolaidinių saugos oro pagalvių yra vairuotojo kelius apsauganti saugos oro pagalvė. Jei vaiko kėdutę reikia pritvirtinti ant priekinės sėdynės, galima atjungti priekinio keleivio saugos oro pagalvę. Specialios konstrukcijos pedalai susidūrimo atveju pasitraukia nuo vairuotojo kojų ir taip sumažina traumų grėsmę.

Kėbulo karkaso konstrukcijoje panaudota „Suzuki“ sukurta koncepcija „TECT” (Total Effective Control Technology), leidžianti pagaminti lengvą ir kartu labai saugų vairuotojui ir keleiviams automobilio kėbulą. Susidūrimo metu smūgio energija nukreipiama į šalį nuo automobilyje esančių žmonių. Ši koncepcija taip pat padidina ir pėsčiųjų saugumą, tuo atveju jei automobilis į juos trenktųsi.

tect_lt