Našumas ant bet kokio paviršiaus

„Suzuki Vitara“ dabar siūlo du variklių variantus. Visiškai hibridinis „Vitara“ 1,5 Dualjet benzininis variklis pasižymi dideliu degalų sunaudojimo efektyvumu, maža emisija, didele galia (85 kW / 116 AG) ir sukimo momentu (138 Nm) bei elektros varikliu. Puikus degalų naudojimo efektyvumas buvo pasiektas, pavyzdžiui, netoli įsiurbimo vožtuvų įrengus dvigubus degalų purkštukus ir padidinus suspaudimo laipsnį. Be to, įsiurbimo ir išleidimo vožtuvo laiko reguliavimas optimizuotas taip, kad būtų galima keisti vožtuvo laiko reguliavimą.

„Vitara“ ličio jonų akumuliatorius kaupia energiją važiuojant pastoviu greičiu, lėtėjant arba stabdant. Hibridinė sistema turi du važiavimo režimus: standartinį ir „Eco“. Standartiniu važiavimo režimu elektros variklis padeda vidaus degimo varikliui įsibėgėti ir važiuoti greičiau. Ekologiško vairavimo režimas pabrėžia degalų ekonomiją. Siekiant taupyti degalus, važiuojant naudojama daugiau elektros energijos, o akceleratoriaus pedalas spaudžiamas lengviau.

 

Visiškai hibridinė „Vitara“ 6 greičių AGS automatinė pavarų dėžė

Dėl automatinės pavarų dėžės vairavimas tampa lengvas. Hibridinės sistemos elektros variklis užtikrina sklandų pavarų perjungimą. Šešios pavaros ir optimalūs pavarų santykiai pagerina degalų naudojimo efektyvumą.

 

 

Pusiau hibridinė versija turi 1,4 l „Boosterjet“ tiesioginio įpurškimo turbininį benzininį variklį, kuris pasižymi didele galia (95 kW / 129 AG) ir sukimo momentu (235 Nm) labai plačiame sūkių diapazone. Nepriklausomai nuo sąlygų, „Boosterjet“ turbokompresorius reaguoja į akceleratoriaus pedalo paspaudimą, nepamiršdamas degalų ekonomijos ir mažo išmetamųjų teršalų kiekio.

Siekiant sumažinti sąnaudas, pusiau hibridinėje sistemoje yra 48 V integruotas starterio generatorius (ISG) su variklio funkcija. Elektros variklio galia – 10 kW, sukimo momentas – 50 Nm. Pusiau hibridinė sistema atlieka šias funkcijas: stabdymo energijos rekuperacija, vidaus degimo variklio pagalbinė funkcija, starterio variklio funkcija, sukimo momento papildymas ir elektra varoma tuščiąja eiga.

 

Pusiau hibridinio „Vitara“ 6 greičių mechaninė pavarų dėžė

6 greičių mechaninės pavarų dėžės perdavimo skaičius kartu su diferencialo perdavimu užtikrina geriausią našumą ir sumažina degalų sąnaudas. Lengva ir tiksli pavarų dėžė visada suteikia malonią vairavimo patirtį.

 

Visų varančiųjų ratų sistema „AllGrip“

„Automobilis, galintis važiuoti prastais keliais ir pasiekti vietas, į kurias anksčiau automobiliai negalėjo patekti.“ Remiantis šia filosofija, 1970 m. buvo sukurtas pirmasis „Suzuki“ modelis su keturiais varančiaisiais ratais. Tai davė pradžią „AllGrip“ – pagarsėjusiai „Suzuki“ keturių varančiųjų ratų technologijai. „Suzuki“ 4 varančiųjų ratų technologija buvo ištobulinta, siekiant suteikti vairuotojams dar daugiau jaudulio, malonumo ir užtikrintumo. „Vitara“ su „AllGrip“ leis praplėsti veiklos sritis ir paįvairinti gyvenimo būdą.

 

Keturi vairuotojo pasirenkami režimai

Pasirinkite 4 varančiųjų ratų važiavimo režimą (automatinį, sportišką, sniego ir blokavimo) paprasta paspaudžiama ir pasukama rankenėle centriniame skydelyje. Spalvotas įvairios informacijos ekranas prietaisų skydelio centre informuoja apie šiuo metu veikiantį „AllGrip“ važiavimo režimą.