„Suzuki Vitara Hybrid“. Ekonomiška hibridinė sistema

Naujasis K14D 1,4 BOOSTERJET variklis su pusiau hibridine 48 V SHVS sistema pakeičia K14C 1,4 BOOSTERJET variklį.

 

K14D 1,4 BOOSTERJET variklis

Turbokompresorius su tarpiniu aušintuvu tiekia suslėgtąjį orą į cilindrus leisdamas varikliui išvystyti 235 Nm didžiausią sukimo momentą pradedant mažomis variklio apsukomis, t. y. 2 000 sūk./min. Turbokompresoriuje įtaisyta įprastomis sąlygomis uždara išmetimo vožtuvo kontrolinė sklendė. Pagal numatytąsias nuostatas ji yra uždaryta, kad užtikrintų optimalų atsaką įprastomis važiavimo sąlygomis, o važiuojant pastoviu greičiu greitkelyje atidaroma, kad sumažintų degalų sąnaudas. Degalų efektyvumą dar labiau padidina tiesioginio įpurškimo sistema, pasižyminti septynių angų įpurškimo technologija, kuri optimizuoja įpurškiamų degalų kiekio, laiko ir slėgio valdymą.

Atlikus įvairius patobulinimus, susijusius su degalų sunaudojimo efektyvumu, pvz., padidinus suspaudimo santykį iki 10,9, integravus elektros tiekimo kintamojo vožtuvų sinchronizavimo ir išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistemas, naujasis tiesioginio įpurškimo turbininis variklis dabar leidžia „Vitara“ išvystyti didelį sukimo momentą ir tuo pačiu važiuoti ekonomiškai.

 

„Vitara Hybrid“ galima rinktis su priekinių varančiųjų ratų sistema arba visų varančiųjų ratų sistema (Allgrip) ir 6 laipsnių mechanine transmisija.

48 V SHVS pusiau hibridinė sistema

48 V SHVS sistemą sudaro trys pagrindiniai komponentai: 48 V ISG (integruotas starterio generatorius) su elektrinio variklio funkcija, 48 V ličio jonų akumuliatorius ir 48 V / 12 V nuolatinės srovės (DC/DC) keitiklis. ISG, pasižymintis kur kas didesne, 48 V, įtampa (palyginti su įprasta 12 V įtampa), praplečia elektrinio variklio galimybes ir padidina jo regeneracinį sukimo momento diapazoną.

Naujoji sistema pasižymi tokiomis savybėmis kaip užpildymo pagal sukimo momentą valdymo technologija ir sukimo momento padidinimo funkcijos, kurios pagerina vairavimo patirtį leisdamos išnaudoti elektrinio variklio galią sukimo momentui padidinti įsibėgėjimo metu. Be to, ši sistema pasižymi nauja variklio perjungimo į tuščiąją eigą funkcija, kuri, naudodama elektrinį variklį benzininiam varikliui perjungti į tuščiąją eigą be degalų įpurškimo, leidžia visiškai nenaudoti degalų lėtėjimo metu.

 

Nauji LED priekiniai žibintai

2020 m. „Vitara“ modelio su nauju varikliu išorė išsiskiria naujo dizaino LED priekiniais žibintais, kurie suteikia automobiliui modernią išvaizdą, bylojančią apie jame įdiegtas pažangias technologijas.

 

Užsiregistruokite bandomajam važiavimui