ĮSPŪDINGAS NAŠUMAS

„Jimny“ turi keturias ypatybes, dėl kurių jis vadinamas tikru visureigiu. Atskiras kopėčių tipo rėmas, puikūs užvažiavimo ir nuvažiavimo kampai bei rampos pervažiavimo kampas, tilto sijos ir žemesnio laipsnio pavara.

 

Visų varančiųjų ratų sistema „AllGrip Pro“

„Jimny“ su visų varančiųjų ratų sistema „AllGrip Pro“ puikiai tinka ir darbinės mašinos vaidmuo. Mieste ir kelyje galite važiuoti naudodami tik galinius varančiuosius ratus, slidžiomis sąlygomis ir sudėtingoje vietovėje galima per reduktorių pasirinkti keturių ratų pavarą. Pavaros schemą galima keisti tarp galinės pavaros (2H) ir greitos keturių ratų pavaros (4H) esant iki 100 km / val. greičiui. Ypač sunkiose sąlygose padės ir žemesnio laipsnio pavara (4L), kurią naudojant galima judėti lėtai ir perduoti ratams daugiau jėgos.

 

3 svirčių standus priekinis ir galinis tiltas su susuktomis spiralėmis

Tilto sijos užtikrina ypač gerą sukibimą važiuojant bekele. Jei kokia nors kliūtis spaudžia vieną ratą į viršų, tiltas spaudžia kitą ratą žemyn ir pagerina padangos sukibimą. Prie pakabos esantis vairo amortizatorius iš savo pusės sumažina vairui perduodamą vibraciją.

 

Kėbulas kompaktiškas, todėl bekelėje užvažiavimo kampas yra 37 laipsniai, o nuvažiavimo – 49 laipsniai. Kadangi rampos pervažiavimo kampas yra 28 laipsniai, su „Jimny“ galite be vargo važiuoti dideliais nuolydžiais ir akmenuota vietove nedaužydami buferių ar dugno.

 

Kopėčių tipo rėmo standumas pagerintas pridėjus prie rėmo vieną X siją ir skersinę siją. Tvirta bazinė konstrukcija suteikia komforto ir stabilumo važiuojant keliu.

 

Atvykite į bandomąjį važiavimą